Bankacılıkta Başarılı Sonuçlar İçin Firma Değerlendirmesi Ve Müzakere

Amaç:

Geleneksel olarak, gerek teknik bankacılık eğitimleri ve müzakere becerileri, satış becerileri gibi teknik eğitimler, gerekse kişisel gelişim eğitimleri ayrı başlıklar altında kurum çalışanlarına sunulmakta, ancak eğitimler sonrasında iş başı uygulamalarda arzu edilen verim sağlanamamaktadır. Buradaki temel sebeplerden biri, yaşam içindeki uygulamaların, eğitim başlıkları gibi bölümlendirilmemesi, aksine birbirinin içine geçmiş olarak banka çalışanlarımızın karşısına çıkmasıdır. Bu eğitimde, firma değerlendirme konusunda temel donanımlara sahip bankacıların, (i) bu donanımlarını artırmak, (ii) gerek iç, gerekse dış müşterilerle müzakere konumunda, her iki taraf için de ‘kazan-kazan’ durumları yaratabilecek müzakere becerilerini geliştirmek, (iii) doğru ve kapsamlı firma değerlendirmesinin iç ve dış müşterilerle müzakere durumlarındaki faydalarını, müzakere gücünü bankanın karlılığını yükseltecek şekilde nasıl artırdığını ve bu durumlarda doğru müzakere tekniklerinin kullanılmasının, banka için sağlayacağı, gerek finansal, gerekse zamansal ve itibari yararları, vakalar üzerinden katılımcılara göstererek bu konudaki donanımlarını artırmak.